KUNDESERVICE

Ikke nøl med å ta kontakt om du lurer på noe. Send oss en e-post på kundeservice@celis.no eller fyll ut skjema her

OFTE STILTE SPØRSMÅL OG SVAR: 

Hvordan kan jeg kommer i kontakt med dere? 

Du kan enkelt kontakte oss ved å sende e-post til kundeservice@celis.no eller ved å fylle ut skjema HER

Hvordan sendes pakken?

Vi benytter oss ut av Posten som samarbeidspartner.  Pakken blir i utgangspunktet levert i din postkasse. Om det ikke skulle være plass der, vil pakken bli levert ved ditt nærmeste postkontor. Du vil motta hentemelding på SMS straks din pakke har ankommet.

Hvordan kan jeg spore pakken?

Så snart pakken sendes ut fra vårt lager, vil du motta en ordrebekreftelse med egen sporingslink. Her vil du kunne følge sendingen. 

Hvor lang er leveringstiden?

Vi pakker og sender ut daglig fra vårt lager i Bergen. I de fleste tilfeller vil du motta pakken 2-4 dager etter bestilling.  I perioder har vi stor pågang og vi opererer derfor med en leveringstid på 3-6 dager.

Hva skjer om pakken går i retur? 

Dersom du ikke henter ut pakken din, eller pakken ikke kommer frem til deg pga feil adresse/dårlig merking,  vil varene bli returnert til oss for din regning. Et gebyr på kr 250 vil bli trukket fra på ditt innbetalte beløp. Resterende av innbetalt beløp vil bli refundert til deg.

Hvordan returnere en vare/pakke? 

Om du vil returnere en vare kan du sende i retur til:
Celis DA
Mjåtveitflaten 55
5918 Frekhaug

Legg ved en lapp med info om ditt navn/kundenummer, så vil tilhørende faktura bli kreditert straks vi har mottatt varene i retur.

Tilkommer det toll eller gebyrer når jeg handler hos dere? 

Nei. Celis er en norsk nettbutikk og alle priser som er oppgitt på våre nettsider er inkludert avgifter.