Gå videre til innholdet

FAQ

Hvordan kan jeg kommer i kontakt med dere? 
Du kan enkelt kontakte oss ved å sende e-post til kontakt@celis.no 

Hvordan sendes pakken?
Vi samarbeider med Posten Norge for levering av pakker. Mindre pakker leveres direkte til postkassen din, mens større pakker leveres til ditt nærmeste hentested eller postkontor. Når pakken din er klar for henting, vil du motta en hentemelding via e-post eller SMS

Hvordan kan jeg spore pakken?
Så snart pakken sendes fra vårt lager, vil du motta en ordrebekreftelse med en sporingslink.

Hvor lang er leveringstiden?
Vi pakker og sender ut daglig fra vårt lager og normalt vil du motta pakken 3-5 dager etter bestilling.I perioder med stor pågang kan leveringstiden være 3-10 dager. Ved forsinkelser vil vi gjøre vårt beste med å holde deg informert. 

Hva skjer om pakken går i retur? 
Hvis du ikke henter pakken din, eller den ikke kommer frem på grunn av feil adresse eller dårlig merking, vil varene bli returnert til oss på din regning. Et gebyr på kr 300 vil bli trukket fra det innbetalte beløpet, og restbeløpet vil bli refundert til deg.

Endring og kansellering av ordre
Hvis du ønsker å endre eller kansellere din ordre, vennligst kontakt oss så snart som mulig på kontakt@celis.no. Vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg.

Hvordan returnere en vare/pakke? 
Les mer om hvordan du returnerer en vare her 

Tilkommer det toll eller gebyrer når jeg handler hos dere? 
Nei. Celis er en norsk nettbutikk og alle priser på våre nettsider er inkludert både moms og andre avgifter. 

Leveringsområder
Vi leverer kun innen Norge for øyeblikket.

Betalingsmetoder
Vi aksepterer følgende betalingsmetoder: Visa, MasterCard, Klarna og Vipps.

Fraktkostnader
Vi tilbyr gratis frakt på bestillinger over kr 899,-