FAQ

Hvordan kan jeg kommer i kontakt med dere? 

Du kan enkelt kontakte oss ved å sende e-post til kontakt@celis.no 

Hvordan sendes pakken?

Vi har inngått samarbeid med Posten og Postnord for levering av pakker, som normalt blir levert direkte til din postkasse. Hvis det viser seg at det ikke er nok plass i postkassen, vil pakken i stedet bli levert til ditt nærmeste postkontor. Så snart pakken din er klar for henting, vil du få en SMS med hentemelding

Hvordan kan jeg spore pakken?

Så snart pakken sendes ut fra vårt lager, vil du motta en ordrebekreftelse med egen sporingslink.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi pakker og sender ut daglig fra vårt lager i Bergen. I de fleste tilfeller vil du motta pakken 1-4 dager etter bestilling. I perioder har vi stor pågang og vi opererer derfor med en leveringstid på 3-7 dager. Merk at noen av varene vi selger er bestillingsvare eller på forhåndssalg. Dette informerer vi om på produktsiden. Leveringstiden vil på slike produkter være lenger.

Hva skjer om pakken går i retur? 

Dersom du ikke henter ut pakken din, eller pakken ikke kommer frem til deg pga feil adresse/dårlig merking, vil varene bli returnert til oss for din regning. Et gebyr på kr 250 vil bli trukket fra på ditt innbetalte beløp. Resterende av innbetalt beløp vil bli refundert til deg.

Hvordan returnere en vare/pakke? 

Om du vil returnere en vare kan du sende i retur til:
Celis.no
Mjåtveitflaten 55
5918 Frekhaug

Legg ved en lapp med info om ditt navn/kundenummer, så vil tilhørende faktura bli kreditert straks vi har mottatt varene i retur.

Tilkommer det toll eller gebyrer når jeg handler hos dere? 

Nei. Celis er en norsk nettbutikk og alle priser som er oppgitt på våre nettsider er inkludert avgifter.